Skulpturparken

Forlænget frem til 10. maj 2024 kl. 10-17

Ta’ på kunstvandring – og se funny mirrors og spejlkugler - fint integreret blandt parkens træer og bede.

Sandskulptur Festival

Officiel indvielse 28. april 2024

"Mor-forkæles buffet"

Mors Dag søndag 12. maj kl. 11.30-14.00 i Kulturhusets Orangeri.

-Udsolgt-

Vi lover en varieret buffet med noget for enhver smag.

I kan smage på 20 forskellige lækre retter på buffeten – inkl. forretter, hovedretter og desserter.

Pr. pers. uanset alder fra 3 år kr. 100,-
Børn under 3 år spiser gratis.

Cafe & Orangeri

Alle retter på cafémenukortet

17., 18. & 19. maj 2024 kl. 10-17

Denne weekend inviterer vi gæsterne indenfor i vores Café & Orangeri og tilbyder KØB 2 & BETAL for 1 alle retter på menukortet. Vi vil nemlig så gerne, at i kommer og smager på alle vores nye såvel klassiske menuer.

(Tilbuddet gælder ikke take away).

Far spiser til 1/2 pris

Forkæl din far med en lækker mad på Fars Dag, den 5. juni (Grundlovsdag).

På denne specielle dag tilbyder vi
50% rabat på alle retter
på cafémenukortet til alle fædre.

Nyhed 2024

Dronningens bed

I samarbejde blomstermanden Johnny Haugaard
Indvielse 25. maj 10-17

Skulpturparken

Garden Festival 2024

25. & 26. maj
   2 dage med unikke showhaver designet af udvalgte havedesignere, haveoplevelser, skønne stande og meget mere.

Ønsker du en stand? - så se her...

Internationalt Marked
Mandag 15. juli - søndag 21. juli (uge 29)

Open Air pop-up marked med mere end 20 skønne boder med delikatesser,  specialiteter og europæisk håndværk fra hele Europa; på p-pladsen ved Kulturhuset Blokhus.

Hune Day & Night
Mandag 15. juli

Glæd Jer til Hune Day & Night i og omkring Skulpturparken Blokhus. Vi har et spændende program klar til Jer.

Vestkysten

Udsigt til fest

13.-15. & 20.-22. september 2024 kl. 10-17 alle dage

Få inspiration til din næste fest, hvad enten der er tale om bryllup, fødselsdag, jubilæum, sølvbryllup eller børnenes konfirmation. - Vi elsker at pynte, og derfor præsenterer vi forskellige og smukt opdækkede festborde og giver vores gæster inspiration til drømmefesten. Du kan også booke festsamtale med vores personale.

Kulturhuset

12.-13. oktober 2024 kl. 10-17 begge dage

Oplev ”Kunst i Blokhus”, som byder et væld af udstillere med lækkert dansk kunsthåndværk og design indenfor; malerier, fine art, unika design, skulpturer, keramik, glaskunst og meget mere. Kunst i Blokhus fungerer på én gang som scene og formidlingsplatform for kunsthåndværk og design i Kulturhusets sale.

Kulturhuset Blokhus i samarbejde med Lions Club Hvetbo & Lions Pandrup

Sulten?

Uden mad & drikke, duer helten ikke. Spring ombord i vores populære Blokhus Tartelet eller nyd vores skønne Blokhus hapsere No. 1 & 2